Warunki reklamacji

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, kupujący ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z umową. W trosce o sprawną obsługę i jasne zasady, poniżej przedstawiamy szczegółową procedurę składania reklamacji.

1. Termin zgłoszenia reklamacji

Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu, jednak nie później niż 1 rok od dnia stwierdzenia wady. Zaleca się niezwłoczne zgłoszenie wady po jej ujawnieniu.

2. Forma zgłoszenia reklamacji

Reklamację należy złożyć w formie pisemnej lub mailowej na poniższy adres:

Reklamacje zgłaszane telefonicznie lub przez formularz Allegro nie będą rozpatrywane – niezbędne jest przesłanie formalnego zgłoszenia w wymaganej formie.

3. Wymagane elementy zgłoszenia reklamacyjnego

Brak któregokolwiek z powyższych elementów może skutkować odrzuceniem zgłoszenia z przyczyn formalnych.

4. Warunki przyjęcia reklamacji – elektronika 5. Warunki przyjęcia reklamacji – gry (cyfrowe i fizyczne) 6. Koszty przesyłki reklamacyjnej 7. Czas rozpatrzenia reklamacji

Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie do 14 dni roboczych od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia oraz fizycznego produktu (jeśli wymagany). W przypadku konieczności konsultacji z producentem lub serwisem, termin może ulec wydłużeniu – klient zostanie poinformowany o przyczynie i przewidywanym czasie oczekiwania.